Katalog

Szukaj

Sekrety gwiazd sprzedaży

  • Gerhard Gschwandtner

Jaka jest twoja filozofia sukcesu? Zarabianie milionów? Zrobienie czegoś dobrego dla świata? Nie wiesz jak? Sekrety gwiazd sprzedaży to narzędzie, które pomoże ci odnaleźć właściwy kierunek. Książka zawiera zbiór praktycznej wiedzy i tajemnic 12 ludzi sukcesu, takich jak: Dale Carnegie, Zig Ziglar i Larry King, dzięki którym wykorzystasz swój potencjał.

 


79,00 zł brutto

Szczegóły

Dodatkowe informacje

Zebrana wiedza 12 ludzi sukcesu

Jeśli nie udaje ci się świadomie zdefiniować filozofii sukcesu, nieświadomie definiujesz filozofię porażki” – GERHARD GSCHWANDTNER

W tym przystępnie napisanym poradniku znajdziesz:

• historie i wywiady, w których położono nacisk na strategie sprzedaży i sposoby pracy profesjonalistów;

• szczegółowe plany działania, które pomogą ci stworzyć swoją własną filozofię sukcesu i cieszyć się płynącymi z niej korzyściami;

• strategie pomocne w przyswojeniu filozofii, postaw i zasad, dzięki którym osiągniesz swoje cele.

 

Ludzie nie przychodzą na świat jako najlepsi sprzedawcy – stają się nimi dzięki swojej pracy, ale jak?

W książce Sekrety gwiazd sprzedaży opisano setki praktycznych pomysłów, pochodzących z obserwacji kariery zawodowej, filozofii i sposobu pracy największych na świecie ludzi sukcesu, dzięki którym i ty – własnymi siłami – możesz zostać jednym z nich.

Oto przykłady ludzi i pomysłów, o których możesz przeczytać:

• Dale Carnegie – o tym, jak indywidualne podejście może pomagać w sprzedaży i zjednywać ludzi.

• Lillian Vernon – o zapewnianiu kupujących o ich wyjątkowości, a także o ciągłym pracowaniu na swój sukces i podejmowaniu ryzyka.

• Larry King – o popełnianiu błędów, uczeniu się na nich oraz traktowaniu potencjalnych klientów z uprzejmością i szacunkiem.

• Zig Ziglar – o tym, jak pozytywna postawa może zmienić życie.

• Mary Kay Ash – o roli samospełnienia.

• Tony Schwartz – o „głębokiej sprzedaży”.

• Gerard Nierenberg – o tym, dlaczego w negocjacjach chodzi o znajdowanie rozwiązań, w których wygrywa każda strona.

O autorze:

 Gerhard Gschwandtner ma za sobą ponad trzydziestoletnie doświadczenie w zakresie międzynarodowej sprzedaży i marketingu. Jest założycielem i wydawcą „Selling Power” – czołowego magazynu dla sprzedawców na całym świecie.

 

promocja_przesylek

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Złóż zamówienie

Materiały dla czytelników

Newsletter