Zebrana wiedza 12 ludzi sukcesu
„Jeśli nie udaje ci się świadomie zdefiniować filozofii sukcesu, nieświadomie definiujesz filozofię porażki” – GERHARD GSCHWANDTNER
W tym przystępnie napisanym poradniku znajdziesz:
• historie i wywiady, w których położono nacisk na strategie sprzedaży i sposoby pracy profesjonalistów;
• szczegółowe plany działania, które pomogą ci stworzyć swoją własną filozofię sukcesu i cieszyć się płynącymi z niej korzyściami;
• strategie pomocne w przyswojeniu filozofii, postaw i zasad, dzięki którym osiągniesz swoje cele.
Ludzie nie przychodzą na świat jako najlepsi sprzedawcy – stają się nimi dzięki swojej pracy, ale jak?
W książce Sekrety gwiazd sprzedaży opisano setki praktycznych pomysłów, pochodzących z obserwacji kariery zawodowej, filozofii i sposobu pracy największych na świecie ludzi sukcesu, dzięki którym i ty – własnymi siłami – możesz zostać jednym z nich.
Oto przykłady ludzi i pomysłów, o których możesz przeczytać:
• Dale Carnegie – o tym, jak indywidualne podejście może pomagać w sprzedaży i zjednywać ludzi.
• Lillian Vernon – o zapewnianiu kupujących o ich wyjątkowości, a także o ciągłym pracowaniu na swój sukces i podejmowaniu ryzyka.
• Larry King – o popełnianiu błędów, uczeniu się na nich oraz traktowaniu potencjalnych klientów z uprzejmością i szacunkiem.
• Zig Ziglar – o tym, jak pozytywna postawa może zmienić życie.
• Mary Kay Ash – o roli samospełnienia.
• Tony Schwartz – o „głębokiej sprzedaży”.
• Gerard Nierenberg – o tym, dlaczego w negocjacjach chodzi o znajdowanie rozwiązań, w których wygrywa każda strona.
O autorze:
Gerhard Gschwandtner ma za sobą ponad trzydziestoletnie doświadczenie w zakresie międzynarodowej sprzedaży i marketingu. Jest założycielem i wydawcą „Selling Power” – czołowego magazynu dla sprzedawców na całym świecie.